مقابله با پرخوری

مقابله با پرخوری

مقابله با پرخوری

 آیا تا به حال سعی کرده اید که در حالی که دوش آب داغ می گیرید ، با ولع شکلاتی را بخورید . یا در حالی که سومین بسته ی خوراکی خود را می خورید ، با آهنگی برقصید ؟در این مرحله تمرکز ما روی جایگزینی فعالیت هایی است که با پرخوری و دیگر رفتارهای مضری که سعی در حذف آن ها دارید ، تداخل دارند . برای انجام این فعالیت ها دو مسئله بسیار ضروری وجود دارد . مسئله ی اول این است که فعالیت هایی که انتخاب می کنید باید قابل دسترسی باشند . یعنی ، بتوانید آن ها را در هر لحظه ای که بخواهید انجام دهید .دوم این که فعالیتها منبع جدیدی از ابزار تطابق و سازگاری را تشکیل می دهند که می توانید آن ها را جایگزین پرخوری کنید. هرچه بیشتر از این فعالیت ها و ابزارها برای پرکردن روز خود استفاده کنید ، بیشتر به نتایج دلخواه خود می رسید .می توانید از این دریچه نیز به موضوع نگاه کنید ؛ وقتی با تمایل به پرخوری مواجه می شوید ، بر سر چند راهی قرار می گیرید . اگر به سمت راست بروید ، انتخاب های مثبت و سازگاری را بر گزیده اید اما اگر به سمت چپ بروید ، انتخاب های ضعیف یا ناسازگار در انتظار شما است . آنگاه در مسیری قرار گرفته اید که نمی خواهید . مهم این است که حرکت خود را در مسیر درست حفظ کنید . در غیر این صورت در مورد وزن خود باید منتظر عواقب بدی باشید.بسیار خب ، حال کدام فعالیت برای شما موثر است و نتیجه می دهد ؟ برای این که کمکی به خود کرده باشید ،به این موضوع فکر کنید و حرکت خود را در جهت درست آغاز کنید .عدم مقابله با پرخوری و کاهش وزن می تواند مشکلات فراوانی را برای سلامتی داشته باشد از این رو برای به سرانجام رساندن این هدف استفاده از عناصر و دمنوش های درمانی طبیعی ( چای لاغری ) می تواند کمک شایانی بکند بدین ترتیب که شما باید در طول برنامه شبانه روزی خود مصرف چای لاغری را هم قرار دهید . چای لاغری به خوبی می تواند چربی های اضافه انباشته شده در بدن را از بین ببرد و سلامتی و شادابی را برایتان به ارمغان بیاورد.