خوراکی های چاق کننده

خوراکی های چاق کنندهپیشگیری از پرخوری

خوراکی های چاق کننده : آیا شما غذا هایی را خریداری و آماده می کنید که بچه های شما دوست دارند اما در اصل غذا های مورد علاقه شما هستند ؟ شاید شیرینی کره ای بادام زمینی می پزید ،چون خودتان مشتاق خوردن آن هستید ؛ نه به این علت که شیرینی مورد علاقه کودکان شماست .

شاید آن چیپس و ساندویچ که به عنوان اسنک آخر شب در کابینت گذاششته اید ، برای خودتان باشد ، نه برای دختر یا پسر بچه مدرسه رویی که دارید . خودتان را گول نزنید.

اگر احساس می کنید که باید غذا ها و خوراکی های خاصی را در دسترس خانواده خود قرار دهید ، مطمئن شوید که این ها خوراکی هایی هستند که بچه ها یا همسر شما واقعاً دوست دارند . نه خوراکی هایی که خودتان می خواهید .

این مسئله توجه شما را به این موضوع جلب می کند . زیرا صادقانه بگویم : برای کنترل و برنامه ریزی موفقیت آمیز محیط این ها اموری اساسی و مهم هستند .

می توانید به روش دیگری هم خودتان را گول بزنید ؛ به خودتان بگویید که اگر از دست همه چیزهایی که بچه های شما دوست دارند خلاص شوید ، آن ها فکر می کنند که دیگر آن ها را دوست ندارید . اجازه دهید در مورد منطق غلط این مسئله فکر کنیم . باور شما این است که با دادن خوراکی به بچه های خود به ان ها محبت می کنید در حالی که در حقیقت آن ها را با غذا های زیاد و کم ارزش مسموم می کنید و روزی آن ها را به بیماری چاقی مبتلا می کنید . تغذیه ی خانواده با غذایی که از لحاظ مواد مقوی ضعیف است ، نتیجه ای ناخوشایند دارد . و این کار چقدر احمقانه است .

خوراکی های چاق کننده باعث ایجاد بیماری های زیادی در اثر افزایش وزن می شود از این رو مصرف چای لاغری می تواند کمک زیادی برای کاهش وزن داشته باشد.

چای لاغری می تواند بافت های چربی را به خوبی از بین ببرد و تناسب اندام و سلامتی را برای فرد به ارمغان می آورد.

چای لاغری از بهترین عناصر درمانی طبیعی بوجود می آید که تلاثیر گذاری زیادی دارد.